sobota, 26 marca 2016

Wróciłam :)


Jejku ... sama nie wiem od czego zacząć. Nie było mnie tu chyba ponad miesiąc. Zapewne myślicie, że jak to zazwyczaj bywa u początkujących blogerów - znudziło mnie to i dałam sobie spokój, ale wiecie co ? Mylicie się.
Blog jest dla mnie bardzo ważny i brakowało mi go. Czym była spowodowana moja nieobecność ? Początkowo złapało mnie jakieś osłabienie organizmu,cały czas byłam śpiąca i ogólnie kiepsko się czułam,jeśli nie miałam bardzo dużo nauki to po powrocie ze szkoły po prostu kładłam się na łóżku i zasypiałam. Potem miałam awarie laptopa i musiałam oddać go do naprawy,a kiedy już wszystko grało - wyszła na jaw moja głupota. Jak można zapomnieć hasła do bloggera? Nigdy się nie wylogowywałam, więc o tym nie myślałam, ale po naprawie trzeba było zalogować się ponownie. 
Już myślałam, że to oznacza koniec z blogiem i byłam zła na siebie jak mogłam być tak nieodpowiedzialna. Niedawno jednak przypomniałam sobie, że kiedy zakładałam bloga to zapisywałam hasło w starym notesie, w którym zapisuję loginy i hasła do różnych kont typu: poczta,fb,ask. Dzięki temu znów do Was powracam i mam nadzieję, że już bez takich niespodzianek jak tym razem.

Chciałam odezwać się po rozpoczęciu przerwy świątecznej,ale wiecie jak to jest. Porządki i te sprawy. Dodatkowo pomyślałam,że fajnie było by coś upiec. Zawsze robiła to mama,ale teraz niestety muszę przyzwyczaić się do tego,że już  nigdy nie będzie tak jak dawniej. Nie odzyskam rodziny i trzeba się z tym pogodzić. Poniżej pokażę Wam moje wypieki -  bądźcie łaskawi.
Nigdy nie zajmowałam się takimi sprawami,więc był to mój pierwszy raz :D



Kochani  chciałabym życzyć Wam radosnych Świąt Wielkanocnych,spędzonych w gronie rodzinny, abyście na ten czas zapomnieli o problemach,troskach i czekających obowiązkach i mogli przez te dwa dni świętować i odpoczywać :)

3 komentarze:

  1. Również życzę Wesołych Świąt!
    O tak rozumiem o co chodzi :) Sama po usunięciu bloga, po kilku miesiącach zauważyłam że czegoś mi brakuję.. dlatego założyłam mój obecny blog. Pozdrawiam ;*

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno się zrewanżuję :)