środa, 20 maja 2015

Piękni i Młodzi

Cześć wszystkim  :)

Pogoda jest coraz piękniejsza . Słoneczko świeci,a na niebie nie ma prawie żadnej chmurki. Czy cieszycie się z tego tak jak ja ? Podejrzewam,że tak.
Drugą rzeczą, która zapewne wywołuje uśmiech na twarzy wielu z Was są zbliżające się wakacje.
Upały,podróże,spotkania ze znajomymi,zakupy i przede wszystkim odpoczynek,na który jak najbardziej zasługujemy.
Nie wiem jak wy ale ja osobiście uwielbiam wszelkie festyny,pikniki  i dożynki . Można się zrelaksować,wyluzować,pośmiać i posłuchać muzyki. Czego chcieć więcej ?
W niedzielę wybrałam się wraz z kuzynką do pobliskiego miasta na festyn. Główną atrakcją miał być koncert zespołu Piękni i Młodzi, a że bardzo lubię tego typu muzykę to musiałam iść. Dodatkowo wstęp był darmowy, więc same przyznacie,iż żal byłoby nie skorzystać. Niestety z połączeniami u nas kiepsko i ostatni autobus powrotny mieliśmy o 19 : 30, tak więc nie byłyśmy tam zbyt długo. Jedynie jakieś 3 godzinki.
Jeśli gustujecie w disco polo to z pewnością słyszeliście o tym zespole, gdyż cieszy się on dużą popularnością.


W skład zespołu wchodzi młode małżeństwo : Magdalena ( wokalistka) i Dawid oraz Daniel i Marcin.
Wypromował się on dzięki wygranej w  7 edycji programu Must be the music.
Ich pierwsza  piosenka nosi tytuł " Niewiara" i jest ona zarazem moją ulubioną.






     A wy lubicie festyny i wszelkiego typu zabawy ? Znacie ten zespól ? Podobają się Wam ich piosenki?

30 komentarzy:

  1. Ja lubię festyny ;)
    może wspólna obserwacja? zacznij i daj znać ;))
    gaaba-gabaa.blogspot.com---KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie nie gustuję w disco polo, ale zespół kojarzę przez wakacyjne dyskoteki :)

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zespół kojarzę,a na takie zabawy lubię chodzić,ale tylko ze względu na znajomych ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam kiedyś o tym zespole :) no takie festyny lubię chodzić, ale tylko żeby się dobrze pobawić ze znajomymi

    Zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam przeróżne festyny i gdy mam okazje to z nich korzystam. To idealna okazja do spotkania się ze znajomymi :) Zespołu raczej nie znam

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie gustuję w muzyce disco polo, wolę pop. O zespole jednak słyszałam dość dużo. To chyba dzięki koleżance, która słucha tego typu muzyki.
    Bardzo lubię pikniki. Jest wtedy wesoło i można się zrelaksować. Wszelkie atrakcje i zabawy podczas festynów są świetnie! ♡

    Pozdrawiam ♥
    przepraszam-ze-kocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem chodzę na takie festyny

    Widziałam, że pytałaś o wzajemną obserwację. Jeśli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać w kometarzu u mnie, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciebię obserwuję od ponad roku. Kocham twojego bloga, a jeszcze bardziej twoje włoski :)

      Usuń
  8. O uwielbiam festyny! :)
    Teraz pogoda sie zepsula..
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. No nawet je lubię. Chyba za tydzień lub dwa będzie u mnie coś takiego! :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię "Niewiarę", fajnie mi się kojarzy :D Nawet nie wiedziałam, że wygrali MBTM, nie oglądałam nigdy tego :D Takie festyny to zwykle fajna sprawa, ja kiedyś byłam dzięki temu na koncercie mojego ukochanego happysadu ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię różne festyny! Nie kojarzę niestety tego zespołu :c

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam się, że zespołu nie znam, ponieważ to nie mój klimat :) Co do festynów, to w sumie raz na jakiś czas ze znajomymi lubię wyskoczyć :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadm za disco polo, ale moja mama bardzo lubi ten zespół haha :)
    Zapraszam na nowy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takie festyny, szczególnie z przyjaciółmi :)
    Nie cierpię disco polo :o
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post.Zapraszam do mnie! crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam zespołu:/
    Ogólnie to takie festyny lubię c:

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie festyny! :D Musiało być super :))
    Nie znałam tego zespołu ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię takie festyny! :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja koleżanka uwielbia ten zespół.. ja nie przepadam za muzyką w tym typie ;-/
    Mimo to czytając wpis widać że dzień był udany ;-)
    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam festyny :)

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie fajna sprawa, taki festyn. Nigdy jeszcze na tego typie imprezie nie byłam. Nie gustuję w disco polo, więc raczej nie będę sprawdzać piosenek tego zespołu, wierzę Ci na słowo, że jest fajny :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://lavenaornora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post ;) również lubię festyny, można się spotkać ze znajomymi i fajne spędzić czas ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię festynów, ani disco polo, więc nie ciągnie mnie na takie imprezy. Jednak dobrze, że fajnie spędziłaś czas.

    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna sprawa taki festyn. Ostatnio ciągne chodzi mi po głowie ta piosenka haha!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie spędziłaś czas :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno się zrewanżuję :)